Comme d'habitude quand je voyage, on trouve des nouvelles de mon cours de langue à Montpellier sur mon blog. Cette fois, j'essaie de l'écrire en français.

Mittwoch, Februar 22, 2006

Ankunft

Tschou zäme

Über diesen Blog versuche ich alle Interessierten über mein Auslandsemester in Frankreich auf dem Laufenden zu halten. Vorteil dieses Blogs ist es, dass ich nicht mehr Massenmails versenden muss, welche nur die Hälfte der Adressaten interessieren, sondern wirklich nur diejenigen, dies interessiert, wies mir zur Zeit geht und was ich Böses anstelle, ansprechen kann.

Zudem könnt ihr mir zu den Texten und Fotos entweder beim Blog Kommentare hinterlassen oder wie bisher über meine E-Mail-Adressen. Falls ihr euch selber ein bisschen fordern wollt, wäre ich gegen französisch nicht abgeneigt! ;)

Zum Foto: Fabian (auch eidgenössischer Erasmus-Student) und ich vor unserer neuen Schule, nachdem wir durch eine 11-stündige Autofahrt (grace à la neige) doch noch heil und munter in Chateauroux (Region Orléans-Tours) angekommen sind.

PS: Rechts seht ihr den Link zum Blog meiner "grossen" Schwester Jasmin. Wie man sehen kann hat sie sich durch meinen Bünzli-simpler-als-simpler-gehts-gar-nicht-Blog inspirieren lassen und toute de suite selber einen Hier-präsentiere-ich-euch-mein-ganzes-Leben-Blog eingerichtet, um KleinMarco zu demonstrieren, was GrossJasmin alles kann! ;) Ich hoffe nur man kann nicht demnächst noch Babyfotos unserer ganzen Familie online begutachten und kommentieren! =) Dennoch: Chapeau, JasminE!

8 Kommentare:

Blogger Jasmin meinte...

Hee, Du Bärner Grindli! Tschou... eso loschtig! Meint är, mit emä läppischä Tschou zämä sig siini chlii gross Schwöster zfridä... denkste, Pustekuchen! Hätt scho gärn en persönlichi Messitsch of Diim Blog... was au emmer en Blog mag sii!

Heb Di warm, Diim Härz Sorg & mäld Di, wenn mal Ziit & Loscht hesch. Bi mer hesch kei Mäldepflicht. Wenn ech nüüt ghörä, nimm ech aa, dass wohluuf bisch! Süscht mäldsch Dech!

Ha Di gärn, MarcöliAutöliHosälöli!

Gros bisou!
Schasmää

7:25 PM

 
Blogger Jasmin meinte...

Ehm, ha mer au eso en Blog iigrichted:
jroellin.blogspot.com

7:26 PM

 
Blogger Jasmin meinte...

Hee, Du Bärner Grindli! Tschou... eso loschtig! Meint är, mit emä läppischä Tschou zämä sig siini chlii gross Schwöster zfridä... denkste, Pustekuchen! Hätt scho gärn en persönlichi Messitsch of Diim Blog... was au emmer en Blog mag sii!

Heb Di warm, Diim Härz Sorg & mäld Di, wenn mal Ziit & Loscht hesch. Bi mer hesch kei Mäldepflicht. Wenn ech nüüt ghörä, nimm ech aa, dass wohluuf bisch! Süscht mäldsch Dech!

Ha Di gärn, MarcöliAutöliHosälöli!

Gros bisou!
Schasmää

7:30 PM

 
Blogger Jasmin meinte...

Mii chlii Wältebummler!
Ha eso Freud, dass Du emmer wieder ofs Nüüä d'Wält wottsch entdeckä & erkundä! All diä Erläbnis cha Der niä meh wieder öpper näh! Das esch Diini persönlich Schatztruhä.

Heb Der fescht Sorg!

Kössli,
Jasmin

11:56 AM

 
Blogger Jasmin meinte...

Du heigsch 11 Stund Fahrt gha. Ech hoffä aber, dass d'Aakunft genial gsi esch & du bereits Château Roux unsicher machsch... Kössli,Jasmin

9:05 PM

 
Blogger Jasmin meinte...

Uiii, es nüüs Bildli! Super! Wiä gaht's Der au so? Hesch scho vell liebi Lüüt kännä glehrt? Bisch au echli am "krawallierä"? Vo wägä benäh... laht mer Dech einisch is Ussland und denn... was chunnt usä? Nüüt als Revolution!

Kössli,
Jasminchen

7:20 PM

 
Anonymous Anonym meinte...

Hey Marco!

Seisch am Feivel (sprich Fabian) en liebe Gruess vo mer =)

Machs guet und ned z'wüescht...

Liebe Gruess Regula

6:21 PM

 
Anonymous Anonym meinte...

Salü Rölli du Nasebär

Hocked im Mentorat und vermisset dini geistriiche Kommentär. Mier hend sehr wenig z'tue i dem semester. öppe 4999u043297039840293409324098324098324098324 Site LN's zu erledige. Machs guet...

2 Patschchöpf

PS. De Robbi und Dave doppeldated d Regula und Steffi!! Nume nu Gfühl ide Luft!

2:38 PM

 

Kommentar veröffentlichen

<< Startseite